DOTYKU NENÍ NIKDY DOST – element OHNĚ

Doteku a blízkosti člověka není nikdy dost, zatímco vztahových a jiných problémů všude habaděj. Co se s tím dá dělat Je tu další sestava cvičení, zaměřena na protažení energetických drah podle biorytmů. Každou pozici stačí dělat jednou, ale pořádně. Důležité je dýchat.
„Kolik dáš,tolik se ti vrátí.“
ELEMENT O H N Ě – nejvíce aktivity projevuje v létě a v poledne. Harmonizuje se pravá a levá polovina těla. Cvik působí na protažení meridiánů srdce a tenkého střeva.

Doteku není nikdy dost
Orgánová sestava ve dvou

Doteku a blízkosti člověka není nikdy dost, zatímco vztahových a jiných problémů všude habaděj. Co se s tím dá dělat? Například dotýkat se, protože dotek často řekne víc, než umíme říct. Vzájemné protahování, spolucvičení, může být inspirací v trávení společného času. Léčí tělo i duši, pomáhá otevírat se a vytvořit tak základ pro dobrý vztah.

Nabízíme vám cvičení, které je možné provádět ve dvojicích. Nemusí to být zrovna přítel, ale například i babička, kamarádka a podobně. No a kdo přesto žádného kolegu nenajde, není potřeba si z toho dělat starost, důležité je že to chce zkusit. Tak ať cvičí, časem
se určitě někdo přidá.

Sestava cvičení je zaměřena na protažení energetických drah podle biorytmů. Uvolňuje zablokovanou energii, zprůchodňuje celý energetický tok, takže po troše vytrvalosti od základu vylepší život ve všech stránkách. Získáme …ech! Následoval by dlouhý výčet. Sami si na to přijďte a jistě mi dáte za pravdu,že by to nedokázal tak komplexně a rychle žádný potravní doplněk. Každou pozici stačí dělat jednou, ale pořádně. Důležité je dýchat.
Domluvíme se,že v každé pozici vydržíme tři plné dechy,a pak podle vlastní chuti a potřeby.
„Kolik dáš,tolik se ti vrátí.“

Element O H N Ě – nejvíce aktivity projevuje v létě a v poledne.

3. díl

Sednete si na zem, spojíte chodidla, rukama se chytíte za špičky. Harmonizuje se pravá a levá polovina těla. Pevně se opřete o sedací hrboly a za hlavou se vytáhnete vzhůru.
Lopatky přitom tlačíte dozadu, prsa dopředu, ramena dolů. Dáte si tři hluboké dechy a překloníte se. Lokty pokládáte před nohy. Zadek se nesmí odlepovat od země. Jestli se to děje, dejte trochu dál nohy před sebe. Není ,,dobrej“ ten, kdo dá hlavu na zem, ale ten, kdo to zkusí i zítra a příště. Nezapomeňte tři hluboké dechy v pozici. Krom toho, co vnímáte, působí cvik na protažení meridiánů srdce a tenkého střeva.
A ve dvojici: Pomocník se postaví za sedícího, lehce pokrčená kolena opře o jeho záda, uchopí jeho ruce za lokty a podle možností se s citem zakloní. Ve druhé fázi se zase opírá patkama dlaní podél páteře od shora dolů. S každým výdechem o něco níž. Vystřídejte se a poděkujte si.

EVA PLHOŇOVÁ
Terapeut shiatsu a léčitel

evaplhonova@centrum.cz
www.shiatsu.unas.cz
Tel:604 835 365

13.5.2004 12:00| autor: Markéta Dušková

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist