Chceš vyhrát exkluzívní testování nového auta? Vyber kamufláž a v pravý okamžik stiskni spoušť!

Už jsi někdy potkala na silnici takové to podivně polepené auto? Koukáš na něj a nedokážeš přesně rozeznat jeho křivky, dokonce ani nepoznáš, k jaké značce ho zařadit. Je to tím, že je pokryté kamuflážní fólií, která dokáže dokonale zmást vnímání tvarů a linií. Siluetu vozu vizuálně rozostří, a tím ochrání design před zvědavými zraky novinářů, fotografů, konkurenčních automobilek a samozřejmě i potenciálních klientů. Máme pro tebe tip, jak tě tato zdánlivě obyčejná fólie může dostat na jedinečnou nezapomenutelnou jízdu po nejkrásnějších silnicích Evropy.

ustredni-foto-1100x618.jpg Zdroj: AP

Stop slídilům

Proč vlastně kamuflovat? Je to z toho důvodu, že kompletní odhalení nového vozu si výrobci aut šetří na speciální události, třeba autosalony a podobné akce. „Wow efekt“ je totiž nesmírně důležitou součástí uvedení vozu na trh, takže si to ho žádná automobilka nechce nechat pokazit slídily s foťákem schovanými v křoví a čekajícími na to, aby mohli neumělé nepovedené fotky pustit ven.

Odpad nebo marketingová zbraň?

Jenže žádné auto nemůže prostě jen tak zůstat zavřené v designérském studiu a čekat, až přijde jeho čas. Musí se pořádně otestovat, a to na otevřených silnicích. Často musí testovací prototypy najet až milión „ostrých“ kilometrů v běžném provozu. A právě v těch chvílích přijde ke slovu kamuflážní fólie. Z hlediska vývojové fáze automobilu má tedy zásadní význam. Ale z produktového hlediska? Žádná cenná součást to evidentně není. Vždyť se po oficiálním odhalení vozu prostě jen sundá a vyhodí. Koho zajímá, jak vypadá? Značka Peugeot si ale řekla, že někoho možná ano. A co víc, přišla s nápadem udělat z kamuflážní fólie komunikační nástroj. Láká tak pozornost na uvedení svého nového esúvéčka 3008, které se chystá na září letošního roku. Na začátku této hry je volba vzoru kamufláže a na konci exkluzivní pozvánka na testování nového auta. Můžeš se zapojit i ty, a když budeš mít štěstí, zažiješ naprosto unikátní zážitek.

Vyber vzor

Designéři Peugeotu vytvořili deset maskovacích vzorů pro zakrytí detailů tvarů nového vozu. Všechny jsou inovativní, moderní a zajímavé. Ostatně vytvořili je profesionální designéři. Postupně budou obrázky kamuflážních motivů pouštět na sociální sítě značky: Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn. Fanoušci pak budou volit, přičemž jejich hlasy rozhodnou o tom, které vzory se pak reálně na testovací prototypy použijí. Originálně zahalená auta pak v červnu vyrazí na evropské silnice.

Vyfoť, ale nenabourej

Maskované prototypy budou brázdit silnice od 1. července do 15. srpna. Pojedeš-li na dovolenou autem, máš šanci je vidět. Tipujeme, že se budou pohybovat na francouzských, italských a švýcarských „rychlostkách“. Ty jsou totiž proslulé svou kvalitou. Určitě ale nevynechají ani německé dálnice, aby otestovaly maximální rychlost, a přitom neriskovaly pokutu. Na cesty, které se nedají zrovna označit jako hladké a dokonalé, se ale bezpochyby vydají taky. Vždyť se jedná o SUV, a to se náročného terénu nesmí zaleknout. Je tedy vysoce pravděpodobné, že silnice plné výmolů, jako máme na určitých místech v Česku, se také objeví na seznamu testovacích tras. Měj tedy oči otevřené a koukej kolem sebe. Jakmile Peugeot 3008 s kamufláží uvidíš, neváhej a foť. Ovšem jen pokud budeš sedět na místě spolujezdce, případně budeš-li za volantem, řekni někomu z posádky vozu, ať to vyfotí. Bezpečnost silničního provozu je totiž na prvním místě! Pak už jen stačí přidat hashtag #CAMOCATCH a zveřejnit fotky na sociálních sítích Peugeotu. Při troše štěstí to budeš právě ty, kdo se vydá nové auto otestovat na ty nejkrásnější silnice v Evropě.

19.5.2023 6:51| autor: Redakce

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist