Bláznivé metody podporující hubnutí. Tomu neuvěříte!

Zásady úspěšného hubnutí? Zapomeňte na menší porce víckrát denně, pohyb a pitný režim! Existují i jiné, méně známé, leč prý účinné, metody, jak se nechtěných kil zbavit! Už jste slyšeli o chladnější teplotě v místnosti nebo čichání k banánu?

metody-hubnuti-1100x618.jpg

Hubnutí je těžká disciplína. Někdo si pomáhá koktejly, jiný hladovkou, další nedá dopustit na fáze měsíce… Ač je jasné, že něco zabírá víc a něco méně, vědce tahle tematika zajímá pořád – ostatně jako lidstvo, které stále hledá ten nejjednodušší a nejpohodlnější způsob, jak se zbavit pneumatik, špíčků, měkkých polštářků – prostě tuku. Našel se už? Těžko říct, ale tyhle čtyři nevšední metody prý zabírají!

1. Tříměsíční švestková kúra. Účinná?!

Švestičky dozrávají! Nedělejte z nich slivovici, ale nasušte si je na zimu! Proč? Univerzita v Liverpoolu zjistila, že konzumace 145 gramů sušených švestek denně po dobu 12 týdnů způsobí ztrátu váhy dvou kilogramů a téměř dva a půl centimetru okolo pasu. Že tohle umí jen švestky z hodně divokých pohádek? Výzkumníci si to nemyslí. Vysoký obsah vlákniny zahání hlad a vytváří pocit sytosti. Vědci doporučují přidávat si švestičky do snídaňových kaší. Skvělým tipem je i výroba smoothie. (Rozhodně lepší alternativa švestkového koláče s drobenkou.)

2. Přivoňte si a zhubněte! 

Mezi další nevšední hubnoucí tipy patří i očichávání. Vůně některých potravin prý potlačuje chuť k jídlu. To je poznatek Institutu chutí a vůní sídlícího v americkém Chicagu. Podle jeho ředitele Alana Hirsche aroma vanilky, máty peprné, banánu a zeleného jablka dává mozku signál, že už je po jídle. Až tedy příště budete mít chuť na čokoládu nebo třeba bramboráky, víte, co si dát (rychle) k nosu.

článek

3. Snižte teplotu

V jednom ze zahraničních časopisů o hubnutí a metabolismu se objevila informace, že při snižování nadváhy je vhodné zachovat si chladnou hlavu – doslova. Jde o to, aby tělo trávilo co nejvíce času (při vaření, četbě, odpočinku, při práci…) v chladnějším prostředí. Konkrétně se jedná o rozmezí 16 až 25 stupňů Celsia. Údajně to pomáhá při spalování kalorií. Stejného efektu dosáhnete i popíjením studené vody. Pokud tak budete činit před tréninkem, spálíte o 25 procent kalorií víc než normálně, tvrdí výzkumníci.

4. Vyměňte ruce!

Vědci z univerzity v Jižní Karolíně přišli na to, že i malá změna stravovacích návyků dělá při snižování hmotnosti divy. Radí proto jíst nedominantní rukou. Určité nepohodlí způsobí, že jídla sníte méně. Přesně o to samé se postarají třeba ještě čínské hůlky. Badatelé se domnívají, že ač jsme řízeni hladem, tělo je velmi pozorné vůči prostředí a rušivým vlivům, čehož by se při hubnutí mělo využít. Tak to zkuste a dejte vědět, jestli to funguje!

A jak hubnete vy? Pomáhá vám nějaká nevšední metoda nebo věc? Napište nám pod článek…

Foto zdroj: profimedia.cz

25.9.2014 12:00| autor: Lucie Feiková

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist