Reklamně není radno všechno věřit

1 fotografieZábava

Když v reklamě na jogurt či krém vytáhne společnost vědecké zbraně a tvrdí, že zázračné omlazující a revitalizující účinky jejich výrobku prokázali „renomovaní“ vědci, většina obyčejných smrtelníků uvěří. Proč by také ne.

Diskuze

2 komentáře

    p
    Jana

    Dělala jsem v jedné reklamce, kde se mi ze začátku líbilo, ale výplaty byly rok od roku horší..tak jsem si řekla, že zkusím založit společnost vlastní. Založení s.r.o. mi pomohlo na výsluní

    z
    Zuzana2403

    I když reklamě nevěřím, stejně mi to nedá a výrobek si koupím. I když možná jen jednou. Když to tak udělá každý, májí vyděláno.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist