Do práce jen ve spodním prádle?

Tchaj-wanská firma zabývající se výrobou spodního prádla „nutí“ své zaměstnankyně reprezentovat jméno společnosti tím, že budou v určité dny chodit v práci pouze ve spodním prádle.

Doporučení shora se týká zhruba pětistovky žen, především na kancelářských postech. Nařízení firmy se setkalo s rozporuplným pochopením. Nejvíce jej přivítali muži.

Firma chtěla nahotou původně oslavit rekordy v prodejnosti. Pak ale zjistila, že jde o výborné promo firmy, a tak zaměstnankyně zůstanou odhaleny při každé významnější příležitosti. Těch může být i několik do měsíce. „Na tento den jsme čekali měsíce. Teď jsme šťastní jako blechy a nevíme, kde můžeme oči nechat,“ řekl o nahém divadélku, které připravilo vedení společnosti Audrey Underwear ani ne tak pro klienty a média, ale především pro mužskou část svých zaměstnanců, prodejce Cai Mingda.

Kouzlo dne rekordních prodejů oslavilo ve spodním prádle nakonec něco kolem devadesáti procent žen. „Držela jsem přísnou dietu, abych se na tento den připravila. Když jsem si zkoušela své dámské spodní prádlo doma, manžel mi řekl, že bych tak měla chodit každý den,“ řekla novinářům dvaatřicetiletá matka dvou dětí Zhang Yufeng. A třicetiletá Liao Wenshenová jí přitakavá: „Kolegové se celý den červenali a chovali se k nám neuvěřitelně mile. Bylo to legrační.“

Podle právníka firmy nešlo o žádný protiprávní krok. Přestože se jednalo o nařízení vedení společnosti, konečné rozhodnutí bylo dobrovolné a čistě na ženách. „Některé ženy se ale bály nesvléknout, aby to nemělo nějaký vliv na jejich práci,“ dodala Wu Juanyuová.

27.11.2008 12:00| autor: Famous
Více o tématu: oslavyspodní prádlo

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist