Femina.cz » Magazín » Wellness » Nechci slevu zadarmo, aneb Kdo by dnes neznal nakupování na slevových portálech!

Nechci slevu zadarmo, aneb Kdo by dnes neznal nakupování na slevových portálech!

Nechci slevu zadarmo, aneb Kdo by dnes neznal nakupování na slevových portálech!

Magazín: Wellness | Komerční prezentace | vydáno 17. 10. 2014

Nakupování na slevových portálech se stává i v tuzemsku stále větším hitem. Co všechno si můžete takto pořídit a jaká je vlastně situace na trhu slevových portálů, o tom jsme si povídali s Petrem Sýkorou, výkonným ředitelem slevového portálu PEPA.cz.

1. O jaké wellness pobyty mají zákazníci portálu Pepa.cz největší zájem?

Lidé mají nejčastěji zájem o západočeské lázně, Šumavu a Krkonoše. Zákazníci stále častěji vyhledávají wellness pobyty, které disponují privátním wellness.

2. Myslíte si, že oblast relaxace a zábavy bude z podnikatelského hlediska nejzajímavější oblastí pro slevové portály i do budoucna?

Relax a zábava je velmi široký pojem. Hlavním pilířem slevového trhu jsou a v budoucnu také budou cestovatelské nabídky. Regionální služby jako například restaurace a studio krásy si našly po více jak 4 letech slevového trhu své zákazníky. Prodeje z těchto dvou kategorií v poslední době zaznamenávají stabilní výkon.

3. Připravujete v této oblasti nějakou novinku?

Našim plánem je nabízet regionální nabídky ve všech větších krajských městech, což se dnes již prakticky děje. V budoucnu se mohou zákazníci těšit na rezervační systém, díky kterému již nebudou muset ověřovat volné termíny u hotelů a restaurací, ale zvolí se vyhovující termín již při objednávce.

Foto: Sýkora -PEPA.cz -výkonný ředitel

4. Jaká je v současnosti situace mezi slevovými portály v Česku? Kolik jich je vůbec celkem? 

Na trhu v současné době vidím maximálně 5 slevových srverů, které to s podnikáním v tomto oboru myslí vážně, to znamená, že se starají o spokojenost zákazníka, individuálně posuzují každou příchozí reklamaci a mají postaven byznys na dobrých základech. Těch dalších je v současnosti zhruba 40. Jsem přesvědčen, že pokud bychom se na toto téma bavili za dva roky, tak počet aktivně působících poskytovatelů slev nebude převyšovat číslo 10. Dlouhodobě na tomto trhu není místo pro více než 5 firem, ostatní se díky nízkým maržím a obratům nevejdou do kladného hospodaření a trh dříve nebo později opustí.

5. Jaké novinky se v oblasti typů zboží či služeb v současnosti na slevových portálech objevují? 

Rok od roku evidujeme silnější poptávku po dražších pobytech a cestovatelských nabídkách. Zatímco v letech 2011 a 2012 lidé nakupovali dovolenou v nižší cenové hladině, pro minulé dva roky je charakteristický důraz na kvalitu ubytování, wellness procedury a ostatní benefity. Naši zákazníci dobře vědí, že v případě reklamace jsme jim vždy k dispozici a uděláme maximum pro vyřešení vzniklého problému. To je také důvod růstu opakovaných nákupů našich zákazníků. Zákazníkům nabízíme prodlouženou 30 denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti i po uplynutí 30 denní lhůty, v mnoha případech poskytneme zákazníkům finanční kompenzaci nebo plnění v kreditech, které zákazníci můžou uplatnit na jakýkoliv budoucí nákup u nás.

6. Na co si má dát uživatel slevového portálu pozor, pokud chce bez problémů využít jeho služeb? 

Jsem dlouhodobě přesvědčen, že seriózní internetový prodejce (nejen slevový server) se pozná podle šíře sortimentu, grafického zpracování a funkčnosti webových stránek, úrovně zákaznické podpory a podmínek reklamace. V PEPA.cz klademe maximální důraz na úroveň služeb našeho zákaznického centra. Například u drtivé většiny telefonických žádostí zákazníků řešíme zpětně ochotu a přístup našich specialistek a neustále zdokonalujeme způsob komunikace se zákazníkem.

Na otázky odpovídal výkonný ředitel slevového portálu PEPA.cz Petr Sýkora.

O portálu:

PEPA.cz je jeden z největších slevových portálů v České republice. Portál PEPA.cz funguje v Česku čtyři roky, v loňském roce se vyšplhal obrat portálu ke 300 milionům korun, přičemž v prvním čtvrtletí 2014 se zvedl obrat o 50 procent.

O trhu:

Slevové portály se objevily jako zcela nový fenomén nakupování na internetu na začátku roku 2010 i v České republice, přičemž ve světě je zákazníci využívají již více než deset let. Na slevových portálech utratili Češi v loňském roce více než 3,3 miliardy korun.

Další články z rubriky

Komentáře (6)

Datum Autor Nadpis
11. 05. 2015 Martina Slevy na pobyty (reakcí: 0)
20. 10. 2014 kativas ... (reakcí: 0)
20. 10. 2014 glady .-... (reakcí: 0)
18. 10. 2014 lidka2 . (reakcí: 0)
18. 10. 2014 lucik21 ... (reakcí: 0)
17. 10. 2014 pepina . (reakcí: 1)

Testy kosmetiky

Givenchy Dahlia Divin Le Nectar de Parfum - EDP 30 ml

Givenchy Dahlia Divin Le Nectar de Parfum - EDP 30 ml

Vůně pro smyslnou ženu...

Testy kosmetiky: Parfumerie | vydáno 06. 12. 2016

Naše tipy

Dnešní horoskop

Střelec

06. 12. 2016 Horoskop Střelec

Pozval tě kolega z práce na kávu? Neodmítej! I když se v práci jeví jako takový trošku zvláštní podivín, ve skutečnos... Celý horoskop

Karta dne

Smrt
Cokoliv tě trápí, máš velkou příležitost jednou provždy smést ze stolu, na nic již nečekej a začni jednat. Pusť se do odstraňování všech překážek, které ti stojí v ces...

Astroporadna - odpovídá Sára

astroporadna
  • Duchovno
  • Výklad tarotů
  • Magické obrázky
  • Andělské karty
  • Výklad pomocí kamenů
  • Partnerské vztahy
  • Aktivace čaker
Nech si poradit

Redakční blog

Redakční blog

Výklady karet, láska i Vánoce aneb Nový t...

Taky už tě tak stresuje, jak nezadržitelně se Vánoce blíží? Začínáš panikařit, protože ještě nemáš nakoupené všechny ...

Celý článek

Stojí za hřích

TOPlist