Nastává zlatý věk žen

Muži jsou stále rafinovanější a chtějí ženy uspokojovat

Čím to, že muži dnes častěji než dříve berou zodpovědnost za uspokojivý sexuální život do svých rukou „Současná doba je dosti zaměřena na výkon a to se přenáší i do sexuality,“ říká MUDr. Tomáš Fait, člen vedení Společnosti pro plánování rodiny a sexuální výchovu. Výsledky průzkumu provedeného na veletrhu Erotica sex odtajnily recepty z pánské erotické kuchyně a zdá se, že rafinovanější návody na uspokojení partnerky pronikají mezi širší veřejnost.

Z průzkumu provedeném na téměř čtyřech stovkách respondentů mimo jiné vyplynulo, z jakého důvodu si muži pořizují potravinové doplňky na podporu sexuální apetence či zlepšení erekce, anebo například, jaké jsou jejich nejčastější výmluvy, když se chtějí vyhnout milování. „Většina mužů bere styk částečně jako sportovní výkon – prokazují tím svoji schopnost nejen ženu ´ulovit´, ale i uspokojit,“ říká MUDr. Fait. Podle dostupných údajů si téměř dvaašedesát procent uživatelů pořizuje potravinové doplňky pro lepší zážitky ze sexu, tedy proto, aby obohatili svůj intimní život. Dotazovaní pánové v drtivé většině konstatovali, že s milováním a jeho průběhem nemají potíže, nicméně by rádi potěšili svoji partnerku a zkusili si takřka „osahat hranice svých možností“ – většinou v rámci dostupných a bezpečných preparátů, které jsou k mání i bez předpisu. „Inteligentní muž nespoléhá jen na erekci, ale na celkovou péči včetně předehry, která je pro oba velmi důležitá,“ podotýká MUDr. Fait.

Průzkum, který pro značku Clavin exkluzivně vyhodnotila agentura Tambor, také odhalil, jaká taktika se mužům osvědčuje, když nemají náladu na sex. Slovy „teď ne, jsem unavený“ se jich vykrucuje plná třetina. Původní představa, že je tato výmluva doménou slabšího pohlaví po zveřejnění průzkumu mizí v nenávratnu. Podle žebříčku na druhém místě muži jako komunikační strategii volí upřímnost, přestože si uvědomují, že s sebou nese i jisté riziko – těch už je ale o zhruba polovinu méně. Skoro stejné množství pánů, přesněji šestnáct procent dotazovaných, tvrdí, že by je podobná klička nikdy nenapadla: mají totiž prý chuť na sex pořád! Oblíbená dámská mantra o bolesti hlavy či zubů připadne užitečná jen pěti procentům milovníků, větší počet jich raději přizná, že neví, proč na milování nemá náladu.

A jaký typ podpůrných prostředků si milenci, manželé a partneři do ložnic přinášejí nejčastěji Téměř sedmdesát procent uživatelů preferuje doplňky volně prodejné v lékárnách bez lékařského předpisu – mohou si je totiž opatřit kdykoliv a klidně i „do zásoby“. Podle Faita je vysvětlení pro tuto skutečnost nasnadě, protože potravinové doplňky mají několik bezkonkurečních výhod: jsou účinné, zlepšují erekci i celkové prožívání sexuálních aktivit. Preparáty jako například Clavin jsou volně prodejné, a muž se tedy nemusí s problémem svěřovat nikomu jinému, protože své zdraví neohrozí žádnými nebezpečnými vedlejšími účinky. Nadpoloviční většina respondentů si za svojí volbou přípravku typu Clavin či Arginmax stojí se slovy, že k sexu u nich sice dojít může i bez povzbuzení, ale jejich zážitek je po užití takového přípravku nesrovnatelně intenzivnější. Dalším důvodem, proč si muži vybírají z preparátů na podporu sexuální výkonnosti právě zmiňované doplňky, je skutečnost, že se v ideálním případě jedná o přípravky na přírodní bázi.

Dá se tedy říci, že se mají ženy nač těšit „Erotické a pornografické filmy zdůrazňují velikost orgánu, počet partnerek, frekvenci a délku souloží. To má negativní vliv u mužů, kteří upadají do depresí, když nejsou schopni splnit své představy – překvapivě i když splňují představy své partnerky. Mají ovšem také pozitivní vliv, protože se muži prostě snaží přiblížit obecně přijímaným normám,“ popisuje vliv otevřené komunikace MUDr. Fait.

28.3.2007 12:00| autor: Zuzka

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist