reklamace-bot.jpg

Reklamace bot

boty

Připadá vám, že výběr dámských bot je každý rok širší a širší, ovšem, že ceny stejně tak nezadržitelně stoupají, ale boty přitom nevydrží více než jedinou sezónu? Naše redakce má stejný dojem. Jak se ale proti takovým tendencím dá...

Diskuze

8 komentářů

    a
    Amaya

    Nevím zda jsem napsala správně název, zda nejde o Super street shoes, ale v tomto řetězci mě už nikdy nikdo neuvidí. Loni jsem si koupila nádherné semišové kozačky. Koupila jsem si poslední pár a když jsem si je zkusila, moc jsem je nezkoumala. Po přinesení domů jsem zjistila, že bota je nehezky poškrábaná kousek nad podrážkou – boty jsem nesla k reklamaci. Když jsem si po třech týdnech vyzvedla druhý pár, (tentokrát už v jiné barvě o kterou jsem moc nestála, ale nikde na skladě už v mé barvě neměli), zjistila jsem, že jeden ozdobný cvoček je utržený a ozdobný pásek který držel tedy plandá. Boty jsem reklamovala hned na pokladně a slečna prodavačka je odnesla dozadu, odkud se s nimi vynořila jako ze škatulky (tady nastala moje chyba, že jsem si nepohlídala aby se o tom vyplnil nějaký protokol nebo stvrzení). Po týdnu nošení mi však do levé boty začala zatékat voda – špička podrážky se odlepovala. Opět jsem boty reklamovala… Po skoro měsíci mi oznámili, že se nejedná o vadu výrobku, ale že jsem si boty okopala sama. Zajímavé je, že druhá bota byla netknutá. Svých 1500 jsem zpět nedostala, měla jsem kvůli tomu jen spoustu proježděného času a peněz a ještě hádky s prodavačkami, které prvně odmítaly uznat, že jde o moji vůbec třetí reklamaci, když o opravě s cvočkem nebyla ani zmínka a poté s vyjádřením jejích „odborníka“. Stejně jsem si musela kvůli první reklamaci koupit úplně jiné boty. Nepříjemné jednání prodavaček tomu taky nepřidalo. S tomto obchodě mě už prostě nikdy nikdo neuvidí… V deichmanu jsem s žádnou reklamací nikdy neměla problém…

    p
    pepina

    Také už jsem reklamovala,bez problémů.

    l
    lucik21

    Boty nereklamuji, jen opravdu, pokud jsem v nich nebyla a našla jsem vadu.

    p
    patricia077

    Když reklamuji boty, tak se pokaždé celkem pobavím, protože např. u zimních kozaček dostanu odpověď a vy jste je nosila venku! Ne kozačky nosím jen na večírcích a při převozu v limuzíně že.. grrrrrrr…

    a
    AlexandraAlexis

    Většinou, když mi nechtěly boty reklamovat, tak kvůli účelu používání. Protože na štítku bylo třeba večerní obuv a to že v tom chodíte třeba na svatbě celý den, pak si to vezmete na promoci, kde v nich taky couráte celý den, to nikoho nezajímá…bylo napsáno večerní a nebyla určena na courání ve městě po kočičích hlavách…

    g
    glady

    zkušenosti mám různé kladné i ty zápornější…nejvíc mně naštvalo,když jsem reklamovala zimní boty a prodejce je poslal do opravy a já je měla zpět až za 30 dní—pochopitelně oprava nestála za nic a já je reklamovala znovu…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist