Reklamace bot
boty
Připadá vám, že výběr dámských bot je každý rok širší a širší, ovšem, že ceny stejně tak nezadržitelně stoupají, ale boty přitom nevydrží více než jedinou sezónu? Naše redakce má stejný dojem. Jak se ale proti takovým tendencím dá...
Nevím zda jsem napsala správně název, zda nejde o Super street shoes, ale v tomto řetězci mě už nikdy nikdo neuvidí. Loni jsem si koupila nádherné semišové kozačky. Koupila jsem si poslední pár a když jsem si je zkusila, moc jsem je nezkoumala. Po přinesení domů jsem zjistila, že bota je nehezky poškrábaná kousek nad podrážkou – boty jsem nesla k reklamaci. Když jsem si po třech týdnech vyzvedla druhý pár, (tentokrát už v jiné barvě o kterou jsem moc nestála, ale nikde na skladě už v mé barvě neměli), zjistila jsem, že jeden ozdobný cvoček je utržený a ozdobný pásek který držel tedy plandá. Boty jsem reklamovala hned na pokladně a slečna prodavačka je odnesla dozadu, odkud se s nimi vynořila jako ze škatulky (tady nastala moje chyba, že jsem si nepohlídala aby se o tom vyplnil nějaký protokol nebo stvrzení). Po týdnu nošení mi však do levé boty začala zatékat voda – špička podrážky se odlepovala. Opět jsem boty reklamovala… Po skoro měsíci mi oznámili, že se nejedná o vadu výrobku, ale že jsem si boty okopala sama. Zajímavé je, že druhá bota byla netknutá. Svých 1500 jsem zpět nedostala, měla jsem kvůli tomu jen spoustu proježděného času a peněz a ještě hádky s prodavačkami, které prvně odmítaly uznat, že jde o moji vůbec třetí reklamaci, když o opravě s cvočkem nebyla ani zmínka a poté s vyjádřením jejích „odborníka“. Stejně jsem si musela kvůli první reklamaci koupit úplně jiné boty. Nepříjemné jednání prodavaček tomu taky nepřidalo. S tomto obchodě mě už prostě nikdy nikdo neuvidí… V deichmanu jsem s žádnou reklamací nikdy neměla problém…
Také už jsem reklamovala,bez problémů.
Boty nereklamuji, jen opravdu, pokud jsem v nich nebyla a našla jsem vadu.
Když reklamuji boty, tak se pokaždé celkem pobavím, protože např. u zimních kozaček dostanu odpověď a vy jste je nosila venku! Ne kozačky nosím jen na večírcích a při převozu v limuzíně že.. grrrrrrr…
Většinou, když mi nechtěly boty reklamovat, tak kvůli účelu používání. Protože na štítku bylo třeba večerní obuv a to že v tom chodíte třeba na svatbě celý den, pak si to vezmete na promoci, kde v nich taky couráte celý den, to nikoho nezajímá…bylo napsáno večerní a nebyla určena na courání ve městě po kočičích hlavách…
zkušenosti mám různé kladné i ty zápornější…nejvíc mně naštvalo,když jsem reklamovala zimní boty a prodejce je poslal do opravy a já je měla zpět až za 30 dní—pochopitelně oprava nestála za nic a já je reklamovala znovu…