Nový trendy způsob „kempování“

Posezení nejen v přírodě je možné proměnit v tu nejstylovější party, o které si budou vaši přátelé ještě dlouho povídat. Stačí se seznámit s novou kolekci „stylového odpočinku“ Marcela Wanderse, kterou navrhnul pro značku PUMA. 

Vizionář Antonio Bertone je ředitelem skupiny pro značku a marketing značky PUMA. Jeho tvůrčí duch a vliv jsou viditelné ve všech aspektech – schopnost tvořit trendy a rozumět proměnlivým potřebám doby prokázal i navázáním spolupráce s Marcelem Wandersem. Jeden z nejvyhledávanějších designérů současnosti nesnáší kempování a přesto (anebo možná proto) pro PUMU vytvořil kolekci doplňků, jenž se hodí ke každé opravdu stylové party.

Ať už jste  na pláži, v parku, na střeše nebo na koncertě, není nad příjemnou atmosféru vydařené párty. A právě proto nizozemský návrhář Marcel Wanders ve spolupráci se značkou PUMA® navrhl řadu piknikových produktů, které jsou oslavou důmyslného trávení času venku. Tvůrci se zaměřili mimo jiné i na inteligentní detaily, jako je skladnost, pohodlná manipulovatelnost a všestrannost využití. Mezi hlavní modely patří piknikový stan, nafukovací sedačka a kufr na kolečkách s prostorem pro chlazené nápoje. Všechny produkty vytvářejí jedinečnou atmosféru a dodávají pobytu venku novou kvalitu.

Nová kolekce je určená pro stylový pobyt venku. Sestává z přenosných a důmyslných produktů pro designově náročné obyvatele města, kteří si chtějí užít pobyt venku bez újmy na vzhledu nebo pohodlí. Celou kolekcí prostupuje Wandersův jedinečný zlatý ozdobný stylizovaný potisk, který působí výrazně, moderně a zároveň bezstarostně.


„Stan Villa pro mě znamená únik z města, aniž by bylo nutné někam jezdit – je to stan pro kultivované bytosti,“
řekl Marcel o kolekci. „Stan je ozdobený grafickou tapetou, která mu dodává městský ráz. A doplňkem ke stanu je můj oblíbený kousek – box na kolečkách Cool Case. Když jdeme ven, máme své nároky na pohodlí – šampaňské musí být vychlazené a ve stanu musí být tapeta. Pilně jsme na tom pracovali s fantastickým týmem ze společnosti. Jsem jim vděčný za nasazení při tvorbě této úžasné kolekce.“


K produktům v této řadě patří:


–    The Villa,
piknikový stan ve tvaru altánku, který vytváří důmyslný prostor pro odpočinek a pořádání pikniků… na pláži, v parku nebo na střeše.
–    The Cool Case, multifunkční kufr na kolečkách s izolačními vlastnostmi, díky nimž na pikniku nebo večírku zůstane pití chladné a delikatesní jídlo čerstvé.
–    The Bubble Lounge, nafukovací matrace, kterou lze srolovat a upravit pro ležení, sezení nebo polehávání.
–    The Beach Ball. Míč, bez něhož snad ani nelze vyrazit na pláž nebo do parku. Nezaměnitelný design Marcela Wanderse s jedinečným průhledem, kterým si lze prohlížet vnitřní strukturu míče.
–    Summer Shopper, elegantní plátěná taška, do níž se vejdou všechny letní nezbytnosti. Plátno s teflonovým potahem je odolné a nepromokavé.
–    Towel, prvotřídní froté ručník je utkaný z kvalitní bavlny a zdobený charakteristickým potiskem Marcela Wanderse.

Kolekce Marcel Wanders by PUMA bude uvedena v listopadu 2006 v Americe a v Evropě, konkrétně v New Yorku a Amsterdamu. V České republice  je k dispozici od července 2007 v PUMA Concept Store (Na Příkopě 25, Praha 1).


Rozhovor s Marcelem Wandersem:

Co vás vedlo ke spolupráci se společností PUMA na této kolekci?
Mám rád společnost PUMA jako symbol svého oboru. Spojení, které navázali mezi módou, sportem a designem, je skutečně jedinečné. PUMA je silně napojená na populární kulturu a já rád pracuji na kreativních nápadech. Těším se na vymýšlení nových dětiček PUMA.

Proč si myslíte, že Marcel Wanders a PUMA tvoří dobrý tým?
PUMA je pevně propojená s měnící se kulturou, chce zůstat v kontaktu s kulturními trendy a zároveň být vpředu. Rád nacházím nové oblasti pro svou tvůrčí činnost a rád vytvářím hodnotné věci pro širší publikum. Ačkoli se velice lišíme, oba věříme, že dokážeme vytvořit přidanou hodnotu tím, že budeme naše publikum inspirovat svůdným a tvůrčím způsobem.

Z čeho jste čerpal inspiraci pro navrhování této kolekce?
S potěšením chodím s přáteli do přírody, jsme ale lidi z města. Naši přátele z venkova jezdí rádi tábořit, jenže to my naprosto nesnášíme. Máme rádi přírodu, pokud je hezky, svítí sluníčko a fouká příjemný větřík. Naše láska k přírodě je v tomto smyslu podmíněná. Naši kolekci tvoří předměty vyznačující se důmyslnou praktičností. Jsou to věci na ven, které pomáhají zpříjemňovat pobyt v přírodě a zároveň si uchovávají městský, sofistikovaný ráz.

Co vás inspirovalo ke grafickému provedení?
Chtěl jsem, aby stan Villa byl ozdobený úžasnou tapetou. Chtěl jsem, aby tapeta dodala stanu městský ráz. I venku máme své nároky na pohodlí. Vyžadujeme, aby šampaňské bylo vychlazené a aby ve stanu byla tapeta!

Který model z kolekce je váš nejoblíbenější? Proč?
Miluju ten kufr Cool Case. Úplně vidím, jak cestuje po celém světě – a osvěžuje své majitele.

Jaká byla vaše úloha při návrhu kolekce? Jak jste byl od počátku zapojený do návrhového procesu a konceptů?
Celou kolekci, která by se dala nazvat „nesnáším táboření“, jsem navrhl a vymyslel se svým týmem. Podíleli jsme se na návrhu do hloubky, až do posledních detailů. Takhle pracujeme běžně. Pilně jsme spolupracovali s fantastickým týmem ze společnosti PUMA. Bez každého jednoho z nich bychom neudělali ani obal. Jsem vděčný za jejich nasazení při tvorbě této kolekce.

Která část kolekce je spíš od Marcela Wanderse a která spíš od značky PUMA
S PUMOU jsem nikdy potomky nevyráběl, ale teď, když už se narodili, je těžké říct, čí genetická výbava se na nich projevuje nejvíc.


Kdo podle vás bude využívat stan Villa?

Stan Villa považuji za takový venkovní salonek pro lidi z města. Je nízký a atraktivní a je v něm dost místa pro partičku dobrých přátel. Představuji si, jak stojí někde na střešní terase, v lese, na pobřeží nebo v parku. Přestavuje únik z města, aniž by bylo nutné někam jezdit. Osloví chytré lidi s vkusem, kteří se chtějí cítit dobře a vypadat při tom skvěle.

Kdybyste mohl postavit stan Villa na libovolném místě na světě, kde by to bylo a proč?
Postavil bych deset stanů v Central Parku na Manhattanu. Zaběhl bych do obchodu Katz’s Deli a chladicí box bych naplnil dobrým šampaňským. Pozval bych všechny místní přátele. Nafoukli bychom si lehátka, hráli si s míčem a bavili se celou noc.

Kdybyste mohl pozvat čtyři lidi jako hosty do své Villy, kdo by to byl?
Upřímně?… Kdybych mohl, pozval bych číšníka, kuchaře a dvě blondýnky, které umí dobře masírovat.


Marcel Wanders:

Datum narození: 2. července 1963
Místo narození: Boxtel, Nizozemsko
Zvolen „Návrhářem roku 2005/2006“ v Elle Decoration International Design Awards
The Observer (Velká Británie), 18. září 2005
„Studio Marcela Wanderse je jedním z nejvydatnější aktivních zdrojů inspirace pro současný multidisciplinární design.
Washington Post (USA), duben 2003
„Marcel Wanders, nejoblíbenější světová hvězda designu“
Business Week (USA), červenec 2002

Vybrán mezi „Hvězdy Evropy“, 25 nejprogresivnějších evropských osobností

www.marcelwanders.com

www.puma.com

6.8.2007 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist