Také necháváte leteckým společnostem peníze, na které máte nárok?
Vše o cestování
Kateřina Peterová byla s přítelem na dovolené ve Španělsku. Sami, bez cestovní kanceláře, letenky pořídili u nízkonákladové letecké společnosti. „Na odletu mělo letadlo tři hodiny zpoždění. Nikdo nám nic neřekl, nikdo nám nic nedal, prostě nás nechali tři hodiny...
Taky jsem letěla minulý rok do Španělska s nízkonákladovkou a když jsem letěla tam mělo to asi 30 minut zpoždění ale nazpátek když jsem letěla z Valencie už domu tak to mělo zpoždění 2 hodiny. Taky si myslím že to vyřizování je složité a v případě zpoždění bych to neřešila ale pokud by let zrušily náhle nebo by bylo opravdu velké zpoždění tak už bych to šla řešit..Když letíte s nízkonákladovou spol. musíte počítat s tím že bude pravděpodobnější zpoždění..
společnostem já nic nedávám,protože nikam nelítám a asi ani nebudu-bojím se
ví, na co má konkrétně nárok. Ale když už ten nárok mám, tak se nedám 🙂
Já naštěstí letadlem nelétám, neboť mám z toho hrůzu:)
Článek a informace v něm už jsem četla, proto mne informace nepřekvapily.
Vetšina lidí nelétá pravidelnými linkami, nýbrž tzv. charterovými lety, které jsou do přímořských destinací a jsou mnohem levnější, to jsou zájezdy od cestovek. Tyto lety se musí protlačit mezi parvidelné linky, když je nějaké zpoždění má pravidelná lilnka přednost. Charterový let může mít klidně větší zpoždění a je to v normě, tam není nárok na nic, nároky na odškodnění se týkají pouze pravidelných linek, které jsou mnohem dražší než charterové.