Kdo sesadil třešničku z dortu?

Jak tak chodívám Pařížskou, jen občas si vzdychnu, protože tam fakt nenakupuju…;-) Ale líbí se mi tam stejně, protože za skly výkladních skříní se dějí barevné příběhy. A jedna značka v nich daleko předčí všechny ostatní.

I když se dnes asi těžko dá pochopit, proč zrovna iniciály LV jsou tak nehynoucím symbolem stylu, nestalo se to přes noc. Pan Vuitton (ten starší a pak i mladší), kromě toho, že celý život neúnavně přicházel s inovacemi v oboru, si zkrátka vždy zakládal na kvalitě a nic menšího než špičkovou kvalitu taky nikdy nenabízel. A tak to od roku 1854, kdy založil svou vlastní firmu, zůstalo. Tím chci jen nenápadně naznačit, že pokud přemýšlíte nad tím, jak vytvořit značku, jejíž produkty můžete bez jakýchkoli problémů prodávat za naprosto nesmyslné peníze, a smát se ekonomické krizi přímo do toho jejího malého zamračeného obličejíčku, stačí vytvořit cca 150letou tradici kvality, jedinečnosti a originality, a máte to v kapse.
Ještě takový detail: nikdy v tom úsilí nesmíte polevit.

Kvalita a jedinečnost se pak musí promítnout i do prezentace samotné značky a jejích produktů, a to je to, čím mě Louis Vuitton baví nejvíc.

Za naprosto dokonalou považuji instalaci, která byla donedávna k vidění ve výkladní skříni značky ve zmiňované Pařížské ulici. Nikoli pomyslná, ale doslovná třešnička na dortu, nekompromisně sesazená…

Tohle nepotřebuje žádná hesla, žádné slogany, žádné vysvětlování.

V podobném duchu se nese současná instalace. Terč plný šípů, ale trefou do černého je… hádejte co.

2.5.2012 3:00

Další testy kosmetiky

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist